Direktlänk till inlägg 27 november 2012

readamption

Av Emmy Forsberg - 27 november 2012 17:56

Jag är på nått vis glad. Jag har aldrig känt mig så vilsen som nu... Jag lät hela mitt liv rasera på grund av en kille..... Jag ställer mig själv först i pucko kön.... men på nått vis så är jag glad. Jag hade väntat sååååå länge på att få känna mer för en kille än vad som räckte i max två månader !! Å han gav mig det. Det betyder att jag inte har gett upp....


När jag började skolan så ängnade jag mig åt det jag va duktig på, kunde och inte kunde bli sårad av... Jag letade alltid men jag lät ingen komma tillräckligt nära.... Jag har ALLTID prioriterat en livskamrat, jag skulle kunna medvetet hoppa av skolan eller göra sämre ifrån mig på jobbet för att få en kärlek att fungera..... När jag väl träffade en så,,,, tydligen,,, kunde jag inte hantera mitt liv längre.... 


och jag är glad !! Glad att han fick mig att må som jag gör, vilket betyder att jag fortfarande bryr mig, betyder att jag fortfarande är någolunda mig själv och det betyder att jag faktiskt är kapabel till att känna nånting för nån annan än mig själv......


Får jag aldrig något mer med honom så kommer han alltid att vara min största kärlek, även om jag såhär i efterhand och med distans ens vet om jag älskade/älskar honom... men han fick mig att känna igen....Trots att hela mitt liv rasat så fick han mig att inse vad som är viktigast för mig och vad som betyder något. Nu vet jag det... Nu måste jag bara jobba framåt och komma tillbaka till att till och börja tycka om mig !? Under tiden skulle jag gärna fortsätta umgås med honom för jag vet att jag tycker om honom, jag vet bara inte hur mycket och jag saknar honom, mest sexet... men också de stunder vi hade som va roliga.... Jag ansåg han som en vän....

inte som ett ex...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy Forsberg - 27 juli 2022 00:10

" jag träffade min prince Charming och samtidigt min evil queen.  Medans jag flydde in i sagorna och blev förhäxad blev jag verklig och en verklighet i hens värld.  Våra öden va och kanske är menade men tajmingen va världar ifrån.  Som visa säg...

Av Emmy Forsberg - 22 november 2021 22:18

Det är över ett år sen jag kände listen, tänkte tanken att skriva. har situationen ändrats!? Njaae...  jag blev lite kär förra sommaren som hållit i sig länge, bara lite. sådär lätt... (köpt julklapp, födelsedagspresen, gjort korsord till, skrapa...

Av Emmy Forsberg - 29 maj 2020 00:07

Jag tänker, jag ser och jag känner nåt. Jag kan inte utreda mina tankar helt men jag vet att jag vill se och jag kan inte undgå från att känna nåt. jag tänker tankar jag inte kan utreda riktigt och jag drömmer drömmer jag försöker scrolla mellan. jag...

Av Emmy Forsberg - 24 april 2020 20:22

När jag gick över parkeringen slog vädret mot mig. Det är det vädret som gör mig kär. Nu är ju jag redan kär men härligt om nån annan blir det och får den känslan när blöt asfalt i lite frusen frisk luft Möter ens sinnen. Nu njöt jag bara av att få å...

Av Emmy Forsberg - 18 april 2020 21:12

Det är i denna stund som jag verkligen saknar henne. Nu om nånsin så saknas hon som mest. Jag vill bara ringa och grina. jag vill att nån håller Om mig och säger "det blir bra".  ...

Ovido - Quiz & Flashcards