Alla inlägg under mars 2020

Av Emmy Forsberg - 6 mars 2020 22:40

I min fantasi så fick jag ett sms där det stod, vänligt, "ses, ta en drink, se lite folk..." 
Mitt svar hade blivit som svar på många fantasifrågor: "Absoblut ! Skulle vara jätte trevligt. Dock inte tjafs, Inge bråk, kan vi lova varann det. Stöka gärna inte runt och plocka saker utan som sagt, ses, ha trevligt."


vi skulle gått till blackstone, fått favvodrinkar tillblandade. Pratat som om vi inte pratat på fyra veckor. Känt oss som oss och som förr. 

hon skulle föreslagit bilagan, "varför inte, alltid kul 😀 

på bilagan skulle vi satt oss tillrätta, beställt drinkar och shoots. Sjungit och pratat. med helt randow människor som vanligt. 

hon skulle hångla upp mig, velat dansa. På vägen hem skulle vi iaf försökt till att ha sex vid nåt hörn, svinkallt ute så kanske inte men känslan att vilja skulle finnas där. 
kommit hem, tagit vid. Kanske inte heller skulle lyckats med en 8 månader bredvid, på och upp i men vi skulle omfamna Varann och ligga nära och andas i ett, sätta på nåt på paddan och jag skulle smeka hennes rygg, dra i hennes hår och vilja pausa livet totalt. 
hon skulle andas på mig, vara varm och innan hon somnade så skulle hon säga att hon ville ha det så här jämt. 

jag drog in hennes lukt och pussade henne på pannan och tänkte. "får väl vara bra för nu."


imorn skulle vi vakna. leka med bäbis, äta frulle i sängen, se nåt.

kanske gå ner på stan, ta en taco, handla. Laga mat och sen se mello final. 

det skulle vara min dröm lördag. 

Av Emmy Forsberg - 6 mars 2020 22:40

I min fantasi så fick jag ett sms där det stod, vänligt, "ses, ta en drink, se lite folk..." 
Mitt svar hade blivit som svar på många fantasifrågor: "Absoblut ! Skulle vara jätte trevligt. Dock inte tjafs, Inge bråk, kan vi lova varann det. Stöka gärna inte runt och plocka saker utan som sagt, ses, ha trevligt."


vi skulle gått till blackstone, fått favvodrinkar tillblandade. Pratat som om vi inte pratat på fyra veckor. Känt oss som oss och som förr. 

hon skulle föreslagit bilagan, "varför inte, alltid kul 😀 

på bilagan skulle vi satt oss tillrätta, beställt drinkar och shoots. Sjungit och pratat. med helt randow människor som vanligt. 

hon skulle hångla upp mig, velat dansa. På vägen hem skulle vi iaf försökt till att ha sex vid nåt hörn, svinkallt ute så kanske inte men känslan att vilja skulle finnas där. 
kommit hem, tagit vid. Kanske inte heller skulle lyckats med en 8 månader bredvid, på och upp i men vi skulle omfamna Varann och ligga nära och andas i ett, sätta på nåt på paddan och jag skulle smeka hennes rygg, dra i hennes hår och vilja pausa livet totalt. 
hon skulle andas på mig, vara varm och innan hon somnade så skulle hon säga att hon ville ha det så här jämt. 

jag drog in hennes lukt och pussade henne på pannan och tänkte. "får väl vara bra för nu."


imorn skulle vi vakna. leka med bäbis, äta frulle i sängen, se nåt.

kanske gå ner på stan, ta en taco, handla. Laga mat och sen se mello final. 

det skulle vara min dröm lördag. 

Av Emmy Forsberg - 1 mars 2020 22:56

"mimma, alla dagar utan dig I mitt liv är det. Men jaa, idag kanske lite extra. Och dagen avslutades ju inte nå bättre av att du glider förbi med nån brud. Du kunde inte kanske gått via saluhallen ?? " 

Ovido - Quiz & Flashcards