Alla inlägg under april 2013

Av Emmy Forsberg - 27 april 2013 22:13

Är det okej att tycka synd om sig själv ?!?! i en värld där många har så lite är det då okej att ha ilandsproblem... Jag verkar aldrig bli nöjd.... Jag va inte nöjd med att ha en pojkvän att umgås med, han älskade mig visserligen inte, jag va inte nöjd med att utbilda mig till ett respektabelt yrke, jag tyckte inte det va så kul iof, jag är inte nöjd med att va tillbaka på en arbetsplats jag kan utan och innan och för att inte skryta är nästan bäst på, jag iof har tack vare det då bara slängt bort massa år av verklighet och fått skyhöga csn räkningar och jag är inte nöjd med att ha träffat en ny kille som jag har roligt med, jag iof har den senaste tiden agerat boxningspåse och thilansk hora....

Hir kan jag gå från en sabbat till en annan..... va dras jag till, eller är jag sååå naiv och tror att jag faktiskt nångång ska få uppleva lite kärlek, bortskämelse och njutning.......

Han, vi är väldigt olika men vi träffades när vi va väldigt lika. Jag tror vi båda har förändrats, jag mer till den jag va och han till nån han inte ens känner. Det enda jag vill är att umgås, ha kul, få ge kärlek, få kärlek, bli respekterad, få lite uppmärksamhet när jag ger såååååå mycket och se framåt. Jag gladeligen står och diskar i HANS kök, gör mat åt han, masserar han och utan att begära det tillbaka men jag skulle då vilja ha lite vänlighet och uppskattning tillbaka.... som det känns nu så skulle en prostituerad för rätt pengar kunna göra samma sak..... Jag vill mera än att diska upp köket och bli påsatt bakifrån, FÖRLÅT !!!!! jag vill ha några pussar och kyssar ibland, ett hångel och hålla hand.... eller åtmindstånde ett erkännande att jag finns i livet och att jag är välkommen.......

Fick höra att jag inte va flickvän.... vad är man då ?!?!? efter 5 månader, knullkompis, bara kompis eller nå helt annat jag aldrig hört talas om ?!?! Jag måste inte ha en definition utåt, det har folk redan gETT oss, men det skulle vara trevligt om han iaf kunde inse att han tycker om mig, vill va med mig, jag gör han glad, kåt och lycklig och att det oftast klassas som en relation och att jag då är FLICKVÄN !!!! Han har sagt att han inte kallas sig singel...... då undrar jag, hur, vad, är man, om man inte har flickvän men man är inte singel ??? Man träffas väl inte i över fyra månader om man inte vill mer än att kolla läget... .det har man väl klart för sig efter bara nån vecka ?!?! Ja ja, jag fick nog iaf, det rann över, iám done.... Tog mina saker och drämde igen dörrn..... (kom på sen att jag glömde några grejjer, inte viktiga men nu kan jag inte sluta tänka på att om han ser dom, tänker han på mig då ??? )

Tänkte ge silince treatment men klarade mig bara några timmar, fick istället inget tillbaka så det är väl han som är done, så that´s that.... kul så länge det vara., eller ?!?

Jag tänker på han hela tiden iaf, jag får upp saker i huvudet som jag aldrig tror kommer försvinna.... Om nån säger starka så kommer jag tänka "OOOOOOtroooooligt starka axlar", ser jag att ottowa spelar kommer jag vilja gå upp på interpool och se hockey, varje gång jag säger fantastiskt, dom där jävla gröna värmeljusen på ikea, alla hårdrockslåtar jag hör och speciellt från vissa namn, bara se kiosken, all ost jag i framtiden kommer handla, "ho do you woodo, bitch", biljard, skräckfilm, vithajar, big bang, sofiero, röd mjölk, skinkost, hårdbrö, "lets gringo"., brynäs, ass vickandet, smilegroparna, kuken, rumpan, dom otroligt fula armbanden, trasiga kalsongerna, den jätte fula nyckelkedjan, makaronerna, läsken, gordon ramsey och såå jävla mycket mer som det skulle ta en evighet att skriva.........................

Ovido - Quiz & Flashcards