Alla inlägg under april 2017

Av Emmy Forsberg - 17 april 2017 12:46

Idag är jag bara ledsen. Jag kan inte sluta grina. Hade hoppats jag skulle dippat av vid 9 tiden men nu 12 så har jag grinat från och till i 6 timmar.
Sååå många tankar som snurrar och problemet med att fokusera på de relevanta borde däckat mig men kroppen är segare än så, varför då inte starkare.
Tankar är:
Kärlek, trust, lögner, droger, otrohet, KÄRLEK, ångest, skam, flickvän, pojkvän, år, trohet, giftermål, ålder, barn, svart får, ful, tråkig, bäst, ansikte...
säkert fler men det är de som går loop i mitt huvud.

Försöker snappa ur det. Försökte få till en vän träff, jag har inga vänner här. Försöker roa mig. Försöker peppa mig. Försöker få mig till mig. Försöker komma tillbaka till mig själv.

Av Emmy Forsberg - 17 april 2017 12:46

Idag är jag bara ledsen. Jag kan inte sluta grina. Hade hoppats jag skulle dippat av vid 9 tiden men nu 12 så har jag grinat från och till i 6 timmar.
Sååå många tankar som snurrar och problemet med att fokusera på de relevanta borde däckat mig men kroppen är segare än så, varför då inte starkare.
Tankar är:
Kärlek, trust, lögner, droger, otrohet, KÄRLEK, ångest, skam, flickvän, pojkvän, år, trohet, giftermål, ålder, barn, svart får, ful, tråkig, bäst, ansikte...
säkert fler men det är de som går loop i mitt huvud.

Försöker snappa ur det. Försökte få till en vän träff, jag har inga vänner här. Försöker roa mig. Försöker peppa mig. Försöker få mig till mig. Försöker komma tillbaka till mig själv.

Av Emmy Forsberg - 16 april 2017 22:12

Dumförklarad, spelad, lurad, dålig.

Jag känner mig dålig.

Jag känner mig gammal. Jag känner mig..... hon har fått mig att känna... tvivla på mig själv. jag känner mig ful. Gammal, tuttar hängandes till golvet. Tråkig. Bara dålig och ful, grått hår och tråkig.
Så vill jag inte må. Så förtjänar jag inte att må men jag är 35 år gammal så jag kanske måste det.
Jag tror jag är värd mer än så, jag tror jag är bättre än så men ibland är det svårt att tycka det.


Idag kände jag inge alls. Nyss kände jag både ledsamhet, besvikelse och ilska.. Sa på jobbet tidigare att jag kände mig tom. Men mest besvikelse,,,, att jag bara va besviken .

nu, Arg känner jag mig. Riktigt arg. Jag tänker bilkörning, påskägg, bara allmänt fucking "jag packade med ölen" arg.

Vem fan tror hon jag är !?!!
Vem tror jag jag är ?? Vem vill jag vara ??

Jag vet vem jag är. Jag vet vEM jag vill vara....


Vill hon inte ha det så synd för hen.

Av Emmy Forsberg - 16 april 2017 22:03

Dumförklarad, spelad, lurad, dålig.

Jag känner mig dålig.

Jag känner mig gammal. Jag känner mig..... hon har fått mig att känna... tvivla på mig själv. jag känner mig ful. Gammal, tuttar hängandes till golvet. Tråkig. Bara dålig och ful, grått hår och tråkig.
Så vill jag inte må. Så förtjänar jag inte att må men jag är 35 år gammal så jag kanske måste det.
Jag tror jag är värd mer än så, jag tror jag är bättre än så men ibland är det svårt att tycka det.


Idag kände jag inge alls. Nyss kände jag både ledsamhet, besvikelse och ilska.. Sa på jobbet tidigare att jag kände mig tom. Men mest besvikelse,,,, att jag bara va besviken .

nu, Arg känner jag mig. Riktigt arg. Jag tänker bilkörning, påskägg, bara allmänt fucking "jag packade med ölen" arg.

Vem fan tror hon jag är !?!!
Vem tror jag jag är ?? Vem vill jag vara ??

Jag vet vem jag är. Jag vet vEM jag vill vara....


Vill hon inte ha det så synd för hen.

Ovido - Quiz & Flashcards