Alla inlägg under november 2021

Av Emmy Forsberg - 22 november 2021 22:18

Det är över ett år sen jag kände listen, tänkte tanken att skriva. 
har situationen ändrats!? Njaae... 

jag blev lite kär förra sommaren som hållit i sig länge, bara lite.

sådär lätt... (köpt julklapp, födelsedagspresen, gjort korsord till, skrapat bilrutor, lagt ut enormt mycket pengar på, skrivit söta lappar, bakat en speciell pepparkaka till, beställt hem mat åt....) 

bara lite... 


men!! Det försvann 13:e okt. PofF. En sak hände. En väldigt väldigt väldigt bra sak. En sak jag inte förstår än och en sak som inte är så mycket än men en sak som inte går att göra ogjord. (Tror jag ingen av oss vill heller) men som inte är helt självklar och som skulle kunna va komplicerad och som egentligen är förbjuden men som jag bara vill ha mera av. 
en sak som får mig förvirrad glad (mer glad än på väääääääldigt länge- jag var Inte glad när jag skrapsde bilrutor eller gav iväg pengar) kåt. lite nervös också 😊 

Jag vill mest av allt bara ses, träffas, pratas, jobba Och umgås. jämt! Hela tiden! 

Ovido - Quiz & Flashcards