Alla inlägg under augusti 2013

Av Emmy Forsberg - 23 augusti 2013 21:20

Jag sätter ner foten.... Jag har varit med om en pojkvän som inte ville vara med mig för han inte hade alla sina hästar i stallet (skyller jag på såklart.....) nä, jag va inte världens bästa flickvän då men jag lärde mig något och jag gick verkligen in i mitt nästa förhållande m,ed dom lärodomarna, men då va det inte ja som dom spökena, det va han och huir mycket jag än gav av mig så räcktre det inte.. han kunde inte älska mig och det tror jag är en av hans största misstag nånsin !!! Vi hade det bra och kunde fått det riktigt bra.... Men kan han inte älska mig så är det hans problem och inte mitt..... skulle va kul att såhär i efterhand få veta varför...... Jag fann iaf kärleken igen, och när jag skriver jag så menar jag, jag.... Jag verkar inte vara älskad här heller.... Mycket talar för det men han verkar ha så in i helvete problem med att säga det så jag får helt enkelt utgå från att att han inte gör det och ikväll satte jag ner foten... 

Jag har fått råd från hans kusin att sätta ner foten, jag har fått rådet från hans mamma att sätta ner foten, jag har tillochmed tänkt tanken själv att sätta ner foten men jag gör det inte, för då kanske jag mister honom..... Idag brast det, "som vanligt" men jag tror jag fattar nu.... Jag får inte höra av mig, jag vill (i dagsläget) inyr höra av mig.... Det va en skitsak vi börja tjafsa som men jag jag tycker verkligen att jag borde bli mer behandlad som en flickvän än som en dryg brud som tjatar på han...... Jag gör allt för han, jag säger allt jag känner för honom, jag hela tiden beter mig som jag tycker han är världens bästa människa men jag får såååå lite tillbaka......

Jag sätt ner fotet idag, jag tror jag aldrig mer ser honom, han är för stolt för att erkänna att han inte är perfekt och han kan absolit inte inse att han inte alltid har rätt i allt.... Ska jag hårddra min nerfotning så kommer jag förlora honom......

Men jag faktiskt nånstans känner att jag har rätt..... Jag förtjänar att bli älskad !! jag förtjänar hans kärlek och han borde visa den.... jag borde inte vara ända som gör och säger saker.... Jag har andra saker som jag mår skit över men jag har älltid kärlek över till han så kan han inte göra likadant så fuck med han............. Jag sätter ner foten !!!! Nä, jag sätter ner båda fötterna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards