Direktlänk till inlägg 16 april 2017

Självinsikt my ass

Av Emmy Forsberg - 16 april 2017 22:12

Dumförklarad, spelad, lurad, dålig.

Jag känner mig dålig.

Jag känner mig gammal. Jag känner mig..... hon har fått mig att känna... tvivla på mig själv. jag känner mig ful. Gammal, tuttar hängandes till golvet. Tråkig. Bara dålig och ful, grått hår och tråkig.
Så vill jag inte må. Så förtjänar jag inte att må men jag är 35 år gammal så jag kanske måste det.
Jag tror jag är värd mer än så, jag tror jag är bättre än så men ibland är det svårt att tycka det.


Idag kände jag inge alls. Nyss kände jag både ledsamhet, besvikelse och ilska.. Sa på jobbet tidigare att jag kände mig tom. Men mest besvikelse,,,, att jag bara va besviken .

nu, Arg känner jag mig. Riktigt arg. Jag tänker bilkörning, påskägg, bara allmänt fucking "jag packade med ölen" arg.

Vem fan tror hon jag är !?!!
Vem tror jag jag är ?? Vem vill jag vara ??

Jag vet vem jag är. Jag vet vEM jag vill vara....


Vill hon inte ha det så synd för hen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy Forsberg - 27 juli 2022 00:10

" jag träffade min prince Charming och samtidigt min evil queen.  Medans jag flydde in i sagorna och blev förhäxad blev jag verklig och en verklighet i hens värld.  Våra öden va och kanske är menade men tajmingen va världar ifrån.  Som visa säg...

Av Emmy Forsberg - 22 november 2021 22:18

Det är över ett år sen jag kände listen, tänkte tanken att skriva. har situationen ändrats!? Njaae...  jag blev lite kär förra sommaren som hållit i sig länge, bara lite. sådär lätt... (köpt julklapp, födelsedagspresen, gjort korsord till, skrapa...

Av Emmy Forsberg - 29 maj 2020 00:07

Jag tänker, jag ser och jag känner nåt. Jag kan inte utreda mina tankar helt men jag vet att jag vill se och jag kan inte undgå från att känna nåt. jag tänker tankar jag inte kan utreda riktigt och jag drömmer drömmer jag försöker scrolla mellan. jag...

Av Emmy Forsberg - 24 april 2020 20:22

När jag gick över parkeringen slog vädret mot mig. Det är det vädret som gör mig kär. Nu är ju jag redan kär men härligt om nån annan blir det och får den känslan när blöt asfalt i lite frusen frisk luft Möter ens sinnen. Nu njöt jag bara av att få å...

Av Emmy Forsberg - 18 april 2020 21:12

Det är i denna stund som jag verkligen saknar henne. Nu om nånsin så saknas hon som mest. Jag vill bara ringa och grina. jag vill att nån håller Om mig och säger "det blir bra".  ...

Ovido - Quiz & Flashcards