Alla inlägg under februari 2017

Av Emmy Forsberg - 3 februari 2017 22:53

Jag är inne på att göra nånting som är helt utanför min tro. Nåt som jag kommer hata mig själV säkert i år framöver. Faktum kvarstår att jag redan nu hatar mig själv lite graNn och få nog kan visa sig i många skepnader har jag märkt. 


Hey, bättre än att ta livet av mig redan. 


Jag skulle va nöjd med att vara den bästa mostern, fastern, ha ett awsome jobb som jag kickar ass på och göra va jag vill när jag vill Om jag inte visste om det bättre, om jag inte kände det härligare, om jag inte önskade allt. 


Jag idag har tänkt en fruktansvärd tanke och är rädd för att genomgå det Men nångång är "hit men inte längre" allvar också. 


Får se hur morgondagen känns, utspelar sig, blir men känslan hos mig är inte kul.

Ovido - Quiz & Flashcards