Alla inlägg den 7 november 2012

Av Emmy Forsberg - 7 november 2012 17:26

Jag fick en tid igår till skolans kurator... Vet inte alls hur det kommer gå ?! Antingen slutar det med att jag bryter ihop totalt och hoppas av skolan för alltid eller så tjittttjattrar vi ett tag och allt är glass och jordgubbar efter.... Spännande !?!?!

Jag försöker att inte tänka tanken men den vill inte försvinna... Jag känner mig misslyckad i allt... allt jag gör... misslyckad med familjen, vänner, pojkvän, skolan, innebandyn, träning och ekonomin... Misslyckad att jag inte kan få min far att respektera och lyssna på mig... Misslyckad med att förlora vänner för att jag är envis.. Misslyckad med att inte få min pojkvän att älska mig... Misslyckad i skolan, misslyckad med innebandyn och misslyckad med att betala räkningar i tid, hålla i pengar och med att varje månad behöva få pengar från min mamma.....


ska va en jävla bra kurator om hon kan få bort denna misslyckad känsla, eller få mig att få bort denna känsla... Är väl i slutändan upp till mig själv men jag har ju uppenbarligen inte fixat det själv och ingen annan hittills heller, kan i och för sig va för att jag aldrig pratar med folk hur jag mår för jag avskyr att inte framstå som superwoman... att framstå som svag och be om hjälp gör inte jag... 


Jag är nervös iaf, hade svårt att somna igår... Så fort jag börjar tänka på allt börjar jag kallsvettas, det sticker i händerna och jag får tårar i ögonen.... Jag kan ju inte gå hela livet och bara göra saker jag tycker är roliga.... Vem gör det..... HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP !!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards