Alla inlägg den 27 november 2012

Av Emmy Forsberg - 27 november 2012 23:07

Jag sa precis hejdå åt DINA vänner,,, Jag har varit tvungen att säga till dina kompisar att vi inte längre är vi... Jag kommer fortfarande skick,a en julklapp till din systers dotter.... Å du kan inte ens besvara mig med ett sms..... Jag ska inte annuliserar för mycket men det är ganska uppenbart att du inte kan känna..... att du inte är kapabel till att tycka mer om nån annan än dig själv, om du ens gör det..... Hur jobbigt har det igentligen varit att ha en tjej som bäddat din säng, diskat åt dig, kramats med dig, ställt upp på vilket sex som helst när som helst... bäddat om dig när du däckat, givit dig kaffe på sängen när du minst anat det.. tänt ljus och laddat hem en bra film när du ändå inte skulle spela tevespel.....

Du vet, du har dina dåliga egenskaper också...... Du är egenkär, självupptagen, oromantsik, självisk och oberörd..... Trots det så tycker jag om dig !!!!

Jag tycker om ditt skratt, ditt sätt att göra det mysigt på genom att tända ett par ljus, din givmildhet när jag vill se nåt som inte du vill, din genorisitet att betala för mig., ditt sätt att bädda ner mig när jag är för full att flytta mig, din framåtanda in att se nya filmer med mig, din entauism över brynäs, din fiiiiina familj som idag som syster, som fortfarande verkar tycka om mig och vilja ha med mig att göra, ditt sätt att ta på mig, din uppmärksamhet när jag nån annan pratar med mig när du är ute och röker, ditt hela tiden bakot tittande när jag släntade efter i riga, din obekymmsamhet över att behöva åka själv med min pappa i bil...

Framför allt annat så tycker jag om de små saker som när det är slut kanske inte betyder nå... Jag tycker om att gnabbas om domaråsikter hockey vs innebandy.... Jag tycker om att bara få ett sms och veta att din dag varit bra och jag tycker om att få soman på din axel utan att veta hur morgondagen ska arta sig..... DET.... vill jag ha tillbaka... Plius sexet, jag saknar din kropp, dina händer och dig i den situationen........ Jag va ärlig när jag sa att jag aldrig varit med nån sååå bra och såå är det.... Du får mig att komma... å det är mer än nån annan lyckats med !?!? Jag helt enkelt saknar dig.... inte som polkvän, för jag måste lära mig att älska mig själv innan jag kan nånsin älska nån annan men jag gillar att träffa dig.. se dig, umgås med dig..... och ska jag va singel !?! och dejta nån..... !?! så finns det ingen mer perfekt att dejta än dig !!!! Jag kommer inte träffa nån annan, jag är inte intresserad av att träffa nån annan. Jag vill träffa dig !!!!!!


Av Emmy Forsberg - 27 november 2012 17:56

Jag är på nått vis glad. Jag har aldrig känt mig så vilsen som nu... Jag lät hela mitt liv rasera på grund av en kille..... Jag ställer mig själv först i pucko kön.... men på nått vis så är jag glad. Jag hade väntat sååååå länge på att få känna mer för en kille än vad som räckte i max två månader !! Å han gav mig det. Det betyder att jag inte har gett upp....


När jag började skolan så ängnade jag mig åt det jag va duktig på, kunde och inte kunde bli sårad av... Jag letade alltid men jag lät ingen komma tillräckligt nära.... Jag har ALLTID prioriterat en livskamrat, jag skulle kunna medvetet hoppa av skolan eller göra sämre ifrån mig på jobbet för att få en kärlek att fungera..... När jag väl träffade en så,,,, tydligen,,, kunde jag inte hantera mitt liv längre.... 


och jag är glad !! Glad att han fick mig att må som jag gör, vilket betyder att jag fortfarande bryr mig, betyder att jag fortfarande är någolunda mig själv och det betyder att jag faktiskt är kapabel till att känna nånting för nån annan än mig själv......


Får jag aldrig något mer med honom så kommer han alltid att vara min största kärlek, även om jag såhär i efterhand och med distans ens vet om jag älskade/älskar honom... men han fick mig att känna igen....Trots att hela mitt liv rasat så fick han mig att inse vad som är viktigast för mig och vad som betyder något. Nu vet jag det... Nu måste jag bara jobba framåt och komma tillbaka till att till och börja tycka om mig !? Under tiden skulle jag gärna fortsätta umgås med honom för jag vet att jag tycker om honom, jag vet bara inte hur mycket och jag saknar honom, mest sexet... men också de stunder vi hade som va roliga.... Jag ansåg han som en vän....

inte som ett ex...


Ovido - Quiz & Flashcards