Alla inlägg den 10 november 2012

Av Emmy Forsberg - 10 november 2012 16:56

Idag är första dagen på hela veckan som jag inte grinat.... Hittills :-) Jag har haft en bra dag, igår va ocksa bra med umgänge med vän som jag skrev där vi bara var.... väl hemma sen så bröt jag ihop igen, som så många gånger denna vecka, ju mer minuter som gick desto mer oälskad och ensam kände jag mig... jag tröstade mig med att jag fick komma till henne och umgås och sen blev jag uppiggad av min nya lampa men hjärtat ville endast en sak och den hörde inte av sig... och jag hinner tänka såååå mycket på dom minutrarna, min största svaghet tror jag, trots att jag försöker intala mig själv och inbilla andra att jag efter alla mina år med grabbarna inte är sån tjej som annuliserar allt så är jag sån... jag är nog värst av dom alla... för varje minut som gick så satt jag i floder nerför kinderna och ena tanken gick till hur mycket jag känner och att jag inte klarar mig utan och att jag går i tusen bitar och jag inte får mer... och andra tanken gick till hur stark och underbar och bra jag är och att jag förtjänar bättre och klarar mig själv... Jobbigt att va själv med sina egna tankar... Kan jag få nån annans ?? Men sen pep det i telefonen och allt va såklart som vanligt.... Knäpp jag är !! men jag har ju iof träffat en kurator också !! Så kvällen blev kanon, mys, mat, umgänge, spel, musik och sex (äntligen) det är ju kärlek i sig..... kan jag inte få "jag älskar dig" just nu så fick jag iaf kroppen och själen i många heta minuter och mysiga timmar :-) Och idag så är jag stark... jag är ensam hemma och grinar inte, framsteg ?! Nja, men sport... har suttit och varvat trav (vilket gick åt helvete- tror jag aldrig haft så få rätt) med kvälfotboll (vilket också gick åt helvete för sundsvall att ta grepp i att stanna i allsvenskan) och nu Hockey där sverige ligger under mot finland.... Bra dag för mig själsligt, dåååå lig dag för mig sportsligt.... kan ju hoppas det sitter i sig för då förlorar väl förhoppningsvis united ;-) som jag ska avnjuta hos dom igen och kvällen upprepar sig...... Framsteg ?!

Ovido - Quiz & Flashcards