Direktlänk till inlägg 9 november 2012

Lycka

Av Emmy Forsberg - 9 november 2012 17:49

Lycka just nu.... är att vakna och inte ha ont i huvudet eller börja dagen med att grina.... Lycka är att gå ut och köpa snus och känna att det är en ny dag med nya möjligheter och med vinter stormandes upp i näsborrarna.... Lycka är att endast behöva tänka på vad man ska ha på sig nästkommande timmar för en trevlig stund med en vän på en roadtrip där vi bara glider runt, chillar och bara är.... Lycka är att vilja städa, torka hyllor, diska och dammsuga..... Lycka är att få ta ett glas vin efter att man gråtit och känna att man är liiiiite starkare efter..... Lycka är att få en SPROJLANDS NY, SKIT SNYGG HELT PERFEKT HOS MIG LAMPA !!! av min mamma...... bara för att jag sa att den va snygg och skulle passa killers bra hos mig... men antagligen för att jag sa att jag kraschade i måndags och hon säkert var nära till tårar...


Jag vet vart jag fått mitt skakiga psyke från... hon sitter tårögd när vi gör mål i innebandyn, eller när hon ser nå på teve som säkert ingen annan skulle grina till.. hon är precis som jag, men jag har tjockare skalle och visar det inte, inte ens för henne.... men hon har ju några år på mig... Så jävla snygg lampa, spelar ingen roll om jag spenderar kvällen ensam, jag kan umgås med min nya lampa.. får just nu mer exaltation av den än nycket annat :-/ Men, fortsätta dammsuga... just ja, jag höll på städa :-) LYCKA !?!?!?!?!?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy Forsberg - 27 juli 2022 00:10

" jag träffade min prince Charming och samtidigt min evil queen.  Medans jag flydde in i sagorna och blev förhäxad blev jag verklig och en verklighet i hens värld.  Våra öden va och kanske är menade men tajmingen va världar ifrån.  Som visa säg...

Av Emmy Forsberg - 22 november 2021 22:18

Det är över ett år sen jag kände listen, tänkte tanken att skriva. har situationen ändrats!? Njaae...  jag blev lite kär förra sommaren som hållit i sig länge, bara lite. sådär lätt... (köpt julklapp, födelsedagspresen, gjort korsord till, skrapa...

Av Emmy Forsberg - 29 maj 2020 00:07

Jag tänker, jag ser och jag känner nåt. Jag kan inte utreda mina tankar helt men jag vet att jag vill se och jag kan inte undgå från att känna nåt. jag tänker tankar jag inte kan utreda riktigt och jag drömmer drömmer jag försöker scrolla mellan. jag...

Av Emmy Forsberg - 24 april 2020 20:22

När jag gick över parkeringen slog vädret mot mig. Det är det vädret som gör mig kär. Nu är ju jag redan kär men härligt om nån annan blir det och får den känslan när blöt asfalt i lite frusen frisk luft Möter ens sinnen. Nu njöt jag bara av att få å...

Av Emmy Forsberg - 18 april 2020 21:12

Det är i denna stund som jag verkligen saknar henne. Nu om nånsin så saknas hon som mest. Jag vill bara ringa och grina. jag vill att nån håller Om mig och säger "det blir bra".  ...

Ovido - Quiz & Flashcards