Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Emmy Forsberg - 9 februari 2013 00:03

Som det sägs i en film..... Har man barn så har man inte lyxen att ge upp och ta livet av sig..... Det borde gälla allt.... har du nån eller nåt i ditt liv som betyder nåt så borde man slåss för det, inte ge upp och kämpa in i det sista.... Jag borde ge upp, jag borde inse min begränsning.... Jag borde förstå att jag inte borde orka hålla på... Jag vill att du följer med imorn av tre orsaker: Första..... Jag vill visa upp dig, jag hoppas att träffa min familj ska få dig att tycka om mig mer.... Jag vill att dom ska se att en männsika "tycker om mig", att jag "är normal" som har nån... För att inte alltid komma själv, va femte (artonde) hjulet..... För det andra: För jag är stolt över dig, jag vill visa upp dig.... jag tycker om dig, jag tycker du är bra, jag vill du ska se min värld och tycka om den.... för det tredje: För jag är så förbannat ensam och vill så gärna att nån...... ska tycka om mig.... tillräckligt för att vilja träffa min familj....

Ibland känns det som jag måste be om ursäkt för att jag vill lära känna dig.....

Ovido - Quiz & Flashcards