Alla inlägg den 25 september 2016

Av Emmy Forsberg - 25 september 2016 21:12

öl, revbensspjäll och hockey. jag känner mig som en stor klyscha. 

Men. Finns så mycket bättre saker..... Som vår alla hjärtans dag. Vi planerade fin restaurang med tre rätters men hamna på olearys med ribs och våtservetter. Så är vi. Så är jag. 

Önskar jag inte satt ensam i soffan hemma och tyckte synd om mig själv men är faktiskt bekväm med tanken att min middag har kostat 4x33cl åbrå à 8.90kr styck och att jag kan gå och bajsa bekvämt när jag känner för det. 

Inte många som tycker det är okej heller att muta en sverige semi för att pokymona... Jag är en av dom. Sverige vinner !!! Vi har inte 3 Brynäs spelare med för ingenting och jag hoppas jag inte surfar runt, pokymonar och bajsar för inget. Final nalkas. 

Ovido - Quiz & Flashcards