Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Oskulden tagen !!

Av Emmy Forsberg - 26 september 2012 22:36


Första inlägget... Jag skaffade denna sida för att ha ett forum att skriva av mig i. Jag bryr mig inte att någon inte läser och jag bryr mig inte om det blir olika typsnitt varje gång, för face it,. jag är inte så j-la teknisk !?! Jag skrev massa i den "blogg" man hade på msn tiden men där inne har inte jag varit på minst två år men det va skönt att skriva av sig och istället för att skriva ner mina tankar i ett word dokument som sen kommer att bara ta plats på min dator och bli raderat så tänkte jag att det här va på plats och i tid att skaffa...

Jag skriver visserligen på min hemsida (mitt lags... hemsida.. som jag sköter) men det blir ju mest bara matchreferat och jag tänker att jag här kunde dumpa alla andra onödiga tankar som passerar mina hjärnhalvor.

Det kommer säkert bli många inlägg från båda eftersom jag bestämt tror att min ena sköter allt praktiskt som skola, träning, jobb och innebandy och min andra sköter allt anuliserings skit som kärlek, pojkvän, famiilj, vänner och liv...

Jag antar att ingen vidare personbeskrivning krävs men vill man ha det så får man väl helt enkelt fråga... men som sagt jag antar att ingen läser och inte bryr sig.

 
 
Jennie

Jennie

31 oktober 2012 19:25

Jag kommer att läsa och jag bryr mig :) <3 Jätte fin blogg iallafall, och det ÄR bra terapi att ha en blogg å skriva i, här kan du bestämma helt själv vad du vill skriva och det är det som är så bra med just en blogg :) !!!! Puss

http://www.jennielindegren.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy Forsberg - 27 juli 2022 00:10

" jag träffade min prince Charming och samtidigt min evil queen.  Medans jag flydde in i sagorna och blev förhäxad blev jag verklig och en verklighet i hens värld.  Våra öden va och kanske är menade men tajmingen va världar ifrån.  Som visa säg...

Av Emmy Forsberg - 22 november 2021 22:18

Det är över ett år sen jag kände listen, tänkte tanken att skriva. har situationen ändrats!? Njaae...  jag blev lite kär förra sommaren som hållit i sig länge, bara lite. sådär lätt... (köpt julklapp, födelsedagspresen, gjort korsord till, skrapa...

Av Emmy Forsberg - 29 maj 2020 00:07

Jag tänker, jag ser och jag känner nåt. Jag kan inte utreda mina tankar helt men jag vet att jag vill se och jag kan inte undgå från att känna nåt. jag tänker tankar jag inte kan utreda riktigt och jag drömmer drömmer jag försöker scrolla mellan. jag...

Av Emmy Forsberg - 24 april 2020 20:22

När jag gick över parkeringen slog vädret mot mig. Det är det vädret som gör mig kär. Nu är ju jag redan kär men härligt om nån annan blir det och får den känslan när blöt asfalt i lite frusen frisk luft Möter ens sinnen. Nu njöt jag bara av att få å...

Av Emmy Forsberg - 18 april 2020 21:12

Det är i denna stund som jag verkligen saknar henne. Nu om nånsin så saknas hon som mest. Jag vill bara ringa och grina. jag vill att nån håller Om mig och säger "det blir bra".  ...

Ovido - Quiz & Flashcards