Alla inlägg den 27 september 2012

Av Emmy Forsberg - 27 september 2012 17:50

Jag borde väl skriva bara för att för att inte glömma bort att jag har en sida att skriva av mig massa bla bla bla på... Sitter för tillfället och jobbar på dagens arkitektur hemuppgift, jag tog på mig i min grupp att göra den "svåraste" varianten av uppgiften fast för mig som drömmer om att rita hus så känns det som de enklaste, mest lättförtjäntaste poängen man kan få... Samtidigt så går på teven i bakrunden ett gammalt projekt runway avsnitt, som jag säkert sett 14 gånger förut men allt är mest i väntan på att brynäs ska börja spela.. Å jag hoppas jag får en teve att SE matchen på... hoppas Hoppas Hoppas !! vilket kanske också kan leda till lite myspys men annars får jag hålla sportradion till godo och fortsätta med min husrítning. Nu är det iaf MAT !! så tills vidare... HEJJA HEJJA HEJJA BRYNÄS !!!!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards