Direktlänk till inlägg 21 december 2012

Förnekelse.....

Av Emmy Forsberg - 21 december 2012 02:33

Det har gått 1 mån, 4 dagar och ca 10 timmar sen jag blev singel.... Jag skulle skrivit tidare att jag städat bort honom... Inte igentligen, jag la alla saker jag kunde hitta i min lägenhet i en påse och den ligger nu på min byrå i mitt sovrum... Det stricker alltid lite extra när jag tittar på den men annars har jag mått "bra"...... Jag började inse att jag inte tyckte om han så mycket som jag utgett mig för för det gick lättare än jag trodde att inte se, träffa eller prata med han..... Så fick jag ett bakslag..... duktigt sådant också, vi va på samma ställe, samma tid och samma plats.... och vi låtsades som att vi inte hade spenderat de senaste nästan 8 månaderna tillsammans, varit/är intima eller ens kände varann..... det gjorde att jag satt två timmar och grinade ansiktet av mig, vinglade (vet inte ens hur ?!?!) hem och sen ville ta livet av mig...... Okej, alkohol.... Jag träffar ju en annan, otroligt dåligt samvete där, är väl jag som borde ligga hemma själv ensam.... men det finns tydligen många som skulle vilja spendera en, flera, ett liv med mig !?!?! Tänka sig, men jag är faktiskt, fortfarande populär hos grabbarna..... Men jag har iaf dåligt samvete..... Som sagt det går bra, ibland, oftast, han vill ju inte ha mig, inte ens prata med mig så va ska man göra MEN......... Fick ett nytt bakslag häromdan och jag inser att jag är inte så okej som jag trodde, jag tycker faktiskt mer om honom än jag vill inbilla mig själv, jag älskar faktiskt massa saker med, om och hos honom som jag tvivlar på kommer försvinna på ett tag, aldrig antagligen..... Trots att jag träffar en ny som jag inte ens förstår mig på, har några som vill få mig i säng, vilket borde få mitt självförtroende att öka så skalar jag av allt, tänker helt naket, så...... saknar jag honom !!! Mest ledsen är jag nog över att jag inte betydde nåt för han... att han inte saknar mig, att han kunde ragga upp mig så lätt, gå in med huvudet nere i golvet, inte känna till konsekvenserna och sen sååå himla lätt bara dra sig ur.... lämna mig styckad, strimmlad, helt förstörd.....

Det är det jobbigaste..... :-(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy Forsberg - 27 juli 2022 00:10

" jag träffade min prince Charming och samtidigt min evil queen.  Medans jag flydde in i sagorna och blev förhäxad blev jag verklig och en verklighet i hens värld.  Våra öden va och kanske är menade men tajmingen va världar ifrån.  Som visa säg...

Av Emmy Forsberg - 22 november 2021 22:18

Det är över ett år sen jag kände listen, tänkte tanken att skriva. har situationen ändrats!? Njaae...  jag blev lite kär förra sommaren som hållit i sig länge, bara lite. sådär lätt... (köpt julklapp, födelsedagspresen, gjort korsord till, skrapa...

Av Emmy Forsberg - 29 maj 2020 00:07

Jag tänker, jag ser och jag känner nåt. Jag kan inte utreda mina tankar helt men jag vet att jag vill se och jag kan inte undgå från att känna nåt. jag tänker tankar jag inte kan utreda riktigt och jag drömmer drömmer jag försöker scrolla mellan. jag...

Av Emmy Forsberg - 24 april 2020 20:22

När jag gick över parkeringen slog vädret mot mig. Det är det vädret som gör mig kär. Nu är ju jag redan kär men härligt om nån annan blir det och får den känslan när blöt asfalt i lite frusen frisk luft Möter ens sinnen. Nu njöt jag bara av att få å...

Av Emmy Forsberg - 18 april 2020 21:12

Det är i denna stund som jag verkligen saknar henne. Nu om nånsin så saknas hon som mest. Jag vill bara ringa och grina. jag vill att nån håller Om mig och säger "det blir bra".  ...

Ovido - Quiz & Flashcards