Direktlänk till inlägg 18 december 2012

story... del 4

Av Emmy Forsberg - 18 december 2012 22:36

Tills en dag då hon igentligen fortfarande träffade puckot som från ena dag till den andra dumpade henne... Hon hade varit på fest hos en kompis, träffat en som, när hon hejjade på honom, tänkte tanken " varför är jag inte singel för...." hon fick höra av sin kompis att hon skulle passa sig för honom för i hans ord så "sätter han på vad och vem som helst....." Hon brydde sig ju inte för hon "träffade" ju en, men hon ändå kände ett sting i att träffa en som hon inte igentligen va intressarad av utan hellre utforskade gräset där det verkade grönare för att gräset verkade intresserad, för det va han, såklart han va...... Han försökte, hon nobba och sen dumpade den där killen henne... Men hon fick en chans till, dom träffades igen hos samma kompis men den här gången va hon inte ett dugg intresserad av killar alls.... hon hade blivit för bränd på för kort tid för att ens orka bry sig... Hon sket i honom !! Som "tur va" (kanske inte med facit i hand men... ) så hörde han av sig. Han ville verkligen.... Okej, samma situation igen, våga chansa.... Hon vågade och trots att hon hade blivit varnad inte bara en gång utan tre gånger att han va en player, ville bara en sak och va inte ute efter nå seriöst så sa inte hans kroppsspråk dom sakerna när dom sågs... utan hon blev intresserad, förälskad och sen upp över öronen kär i honom. Och hon trodde det va besvarat. Det gick iaf 3 månader i bara eufori. Inbjudan till att spendera midsommar, träffa vänner, föräldrar och sen offenciellt kärlek. Trodde hon iaf !!! I augusti kände hon att hon inte kunde vänta längre, hon mådde fysiskt dåligt över att inte få säga hur hon kände så hon sa "jag älslar dig" fast hon kände i hjärtat att hon inte skulle få det tillbaka, vilket hon inte fick..... Hon försökte vara stark, glad och trevlig men inom henne åt ett mörker upp henne.... Hon blev TOM, ARG OCH LEDSEN. vilket såklart smög sig fram vid fylla men hon gjorde så bra hon kunde för att dölja det och så sa det bara en dag pang.... Hon fick en panikångest attack, började hyperventilera och grät i två dygn.... För skolan, för innebandyn men antagligen och för han..... För att hon inte kunde, kan förstå hur han inte kunde tycka om en såå fin tjej, som skulle gått genom eld och vatten för han som släppte ALLT för han och som inte ville nå annat än att älska honom livet ut....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy Forsberg - 27 juli 2022 00:10

" jag träffade min prince Charming och samtidigt min evil queen.  Medans jag flydde in i sagorna och blev förhäxad blev jag verklig och en verklighet i hens värld.  Våra öden va och kanske är menade men tajmingen va världar ifrån.  Som visa säg...

Av Emmy Forsberg - 22 november 2021 22:18

Det är över ett år sen jag kände listen, tänkte tanken att skriva. har situationen ändrats!? Njaae...  jag blev lite kär förra sommaren som hållit i sig länge, bara lite. sådär lätt... (köpt julklapp, födelsedagspresen, gjort korsord till, skrapa...

Av Emmy Forsberg - 29 maj 2020 00:07

Jag tänker, jag ser och jag känner nåt. Jag kan inte utreda mina tankar helt men jag vet att jag vill se och jag kan inte undgå från att känna nåt. jag tänker tankar jag inte kan utreda riktigt och jag drömmer drömmer jag försöker scrolla mellan. jag...

Av Emmy Forsberg - 24 april 2020 20:22

När jag gick över parkeringen slog vädret mot mig. Det är det vädret som gör mig kär. Nu är ju jag redan kär men härligt om nån annan blir det och får den känslan när blöt asfalt i lite frusen frisk luft Möter ens sinnen. Nu njöt jag bara av att få å...

Av Emmy Forsberg - 18 april 2020 21:12

Det är i denna stund som jag verkligen saknar henne. Nu om nånsin så saknas hon som mest. Jag vill bara ringa och grina. jag vill att nån håller Om mig och säger "det blir bra".  ...

Ovido - Quiz & Flashcards