Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Emmy Forsberg - 1 oktober 2012 17:55

Inne på premiär vecka !! Två matcher, två serier, samma dag och samma tid.. På lördag drar innebandyn igång... Jag väljer såklart hemma matchen för jag kan inte klona mig och grabbarna vill så klart ha sina mållåtar !! Innan det ska jag hinna med att uppdatera hela hemsidan så vi är på banan, stämma av så alla är licensierade och inlagda i truppen, i båda systemen. Jag ska hinna med skola varje dag, hela dagarna och massa plugg utöver som måste skrivas, ritas, googlas och läsas... Jag ska hinna med å träna såklart... Körde en kortis idag, sprang ner i gymet, körde i 30 min och sprang upp igen, men men alltid nåt, har kommit till insikt att 30 min varje dag (eller nu ska vi inte överdriva, fem dar i veckan...) måste ju va bättre än ett 2 timmars pass !?! Jag ska också såklart hinna med å se brynäs x 2 (missar ju så retligt på lördag när innenbandyn krockar...) och se Chelsea.... På allt det här ska det hinnas med å lagas mat, mysa och förhoppningsvis få massa sex innan mensen som FÖRHOPPNINGSVIS kommer till helgen !! Såå sluta skriva och börja nånstans....

Ovido - Quiz & Flashcards