Direktlänk till inlägg 7 januari 2017

Jag förtjänar henne inte.

Av Emmy Forsberg - 7 januari 2017 21:38

Jag förtjänar inte henne.
Jag gjorde fel.
Säkert mer gånger än jag bett om ursäkt över.
Jag kan mina brister, jag vet va jag gör för fel.
Jag vet också varför jag gör dom.


Jag väljer det inte vid tillfället men skulle jag välja så väljer jag att göra dom.
Dom betyder nåt.
Dom betyder att jag bryr mig, att jag är i nuet, att jag älskar mer än jag kanske borde.
Att jag känner fullständigt.


Jag älskar att bara ligga bredvid henne, höra henne snosa, känna hennes lukt, killa på henne, massera henne i nacken, massera hela hennes kropp, se till att hon inte är för varm eller kall.


Jag skulle älska resten av mitt liv om jag fick fortsätta sätta lappar i hennes skåp, busa, massera, skriva till henne, ge henne saker och försöka få henne att komma, va ett steg före henne med behov av öl i bilen, godis, mat, öl i baren, kaffe på sängen, mat innan hon vaknar, nytvättad tvätt i låda.... presenter som hon vill ha men inte behöver eller som hon blir rörd över.


Men jag gör fel. Jag gjorde fel. Jag ångrar mycket och jag är ledsen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy Forsberg - 27 juli 2022 00:10

" jag träffade min prince Charming och samtidigt min evil queen.  Medans jag flydde in i sagorna och blev förhäxad blev jag verklig och en verklighet i hens värld.  Våra öden va och kanske är menade men tajmingen va världar ifrån.  Som visa säg...

Av Emmy Forsberg - 22 november 2021 22:18

Det är över ett år sen jag kände listen, tänkte tanken att skriva. har situationen ändrats!? Njaae...  jag blev lite kär förra sommaren som hållit i sig länge, bara lite. sådär lätt... (köpt julklapp, födelsedagspresen, gjort korsord till, skrapa...

Av Emmy Forsberg - 29 maj 2020 00:07

Jag tänker, jag ser och jag känner nåt. Jag kan inte utreda mina tankar helt men jag vet att jag vill se och jag kan inte undgå från att känna nåt. jag tänker tankar jag inte kan utreda riktigt och jag drömmer drömmer jag försöker scrolla mellan. jag...

Av Emmy Forsberg - 24 april 2020 20:22

När jag gick över parkeringen slog vädret mot mig. Det är det vädret som gör mig kär. Nu är ju jag redan kär men härligt om nån annan blir det och får den känslan när blöt asfalt i lite frusen frisk luft Möter ens sinnen. Nu njöt jag bara av att få å...

Av Emmy Forsberg - 18 april 2020 21:12

Det är i denna stund som jag verkligen saknar henne. Nu om nånsin så saknas hon som mest. Jag vill bara ringa och grina. jag vill att nån håller Om mig och säger "det blir bra".  ...

Ovido - Quiz & Flashcards